Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING i portal Franchising.pl są popularne wśród osób szukających pomysłu na biznes

Pozyskiwanie franczyzobioców

PROFIT system proponuje swoim klientom przeprowadzenie kompleksowej kampanii pozyskania kandydatów na franczyzobiorców lub partnerów. Poniżej zestaw najskuteczniejszych działań oferowanych przez PROFIT system:

  • Reklama konceptu w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING
    dzięki reklamie w sprofilowanym miesięczniku można skutecznie dotrzeć z informacją o koncepcie franczyzowym lub agencyjnym do jak największej liczby potencjalnych kandydatów.
  • Prezentacja konceptu na portalu Franchising.pl
    skuteczność kampanii wzrośnie dzięki prezentacji w internecie na specjalistycznym portalu szczegółów oferty franczyzowej lub agencyjnej.
  • Działania PR konceptu franczyzowego
    w dłuższym okresie działania public relations (wizerunkowe) w mediach ogólnych oraz branżowych skutecznie promują zalety konceptu franczyzowego, podnosząc wydatnie wiarygodność systemu i liczbę zgłoszeń kandydatów na franczyzobiorców. Są też najskuteczniejszym narzędziem budowania świadomości marki wśród potencjalnych franczyzobiorców oraz klientów sieci.
  • Uczestnictwo w Targach Franczyzy
    bezpośredni kontakt z potencjalnymi zainteresowanymi może zapewnić prezentacja konceptu biznesowego na corocznym spotkaniu przedstawicieli rynku.
  • Gazeta wewnętrzna dla partnerów
    Własna gazeta firmowa, w wersji drukowanej lub newslettera, będzie efektywnym narzędziem komunikacji z partnerami, budowania wizerunku sieci oraz pozyskiwania nowych franczyzobiorców. PROFIT system oferuje wsparcie w zakresie wyboru atrakcyjnych tematów, napisania artykułów, składu graficznego, druku i kolportażu.
  • Mailing do rejestru kandydatów należącego do PROFIT system
    mailing informacji o koncepcie franczyzowym do osób zgromadzonych w rejestrze kandydatów pozwala dotrzeć do kandydatów wybranych ze względu na możliwości inwestycyjne, obszar geograficzny oraz preferowaną branżę.
  • Prospekt informacyjny o systemie
    prospekt informacyjny zawiera wszystkie najważniejsze informacje o franczyzodawcy, przedstawia koncept biznesowy, w który franczyzobiorca ma zainwestować, omawia najważniejsze zapisy umowy franczyzowej, korzyści z przystąpienia do sieci, kryteria przyjęcia i procedurę przystępowania.

W ramach kampanii pozyskiwania kandydatów na franczyzobiorców i partnerów możliwe jest różne połączenie opisanych działań, tak aby kampania rekrutacyjna była najlepiej dopasowana do oczekiwań franczyzodawcy (organizatora systemu agencyjnego) i okazała się jak najskuteczniejsza.

Oddziały zagraniczne PROFIT system umożliwiają również rekrutację kandydatów w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Kontakt

Osoby zainteresowane wsparciem w zakresie pozyskiwania franczyzobiorców lub działań public relatins prosimy o kontakt z działem reklamy lub public relations.

Sprofilowane działania promocyjne
generują zainteresowanie odpowiednich kandydatów